lørdag 16. mars 2013

Ny stol...

 
...og en orkidè i en kopp.
 
Jeg var på Bohus for et par uker siden for å se på et konsollbord til kjøkkenet.
Vel, jeg endte opp med å kjøpe en stol og glemte hele konsollbordet. Stolen var satt så mye ned i pris, at jeg fant ut at dersom jeg angret på kjøpet vil jeg uansett få igjen pengene dersom jeg selger den brukt. Jeg var litt lei av den gamle stolen jeg hadde i denne kroken, og denne passet fint!
 
 

 
Jeg har egentlig aldri helt bestemt meg for om jeg liker "rottingmøbler" av denne typen. Jeg har vært redd for at de ruver litt for mye for stua vår, men vi trengte en god stol som rommer en voksen og to barn. Som sagt, jeg kan jo bare selge den igjen hvis jeg blir lei, hihi.
 
 
For en stund siden fikk jeg en gammel orkidè som mamma hadde stående. Den hadde flere avleggere, så jeg kjøpte orkidè-jord og forsøkte meg på å potte den om. Det var tydeigvis vellykket, for jeg har fått blomster på tre av fire av avleggerne! Den på bildet er jo veldig søt med den ene blomsten den har, og den passet perfekt i en kopp jeg hadde stående.
 
 
Jeg vasket trekket til puffen, og det krøyp litt som dere ser. Jaja, jeg får sy et nytt. Til helga kanskje. -Eller kanskje jeg bare skal kjøpe ny puff...
 

Her er vi i feber- og paracetrus hele gjengen, så det blir en rolig helg. Vi hadde lovet Lyder å kjøpe køyeseng idag, så vi mobiliserte og dro hele gjengen ut for å kjøpe en. Det var desverre ingen på lager, men vi fikk hvertfall bestilt en! Det er på tide å få Mikkel ut av sprinkelsenga, og jeg tror en køyeseng på soverommet deres kommer til å bli knallbra! Nå må vi bare psyke opp Lyder til å tørre å sove i overkøyen...
 
 
God frisk lørdag til dere alle!
 
 
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

vi har akkurat kjøpt høyeseng til guttaboys!Stor stas!!
Stolen var kjempe fin Silje!!godt kjøp!
God bedring i heimen!
klem fra bartebyen!

Unknown sa...

Kjempekoselig stol:)
den så deilig ut ♥

God bedring til gjengen:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...