mandag 14. februar 2011

Heklekurven


De siste ukene har min samling av garnnøster vokst fra to-tre stykker til flere titalls.
Det var litt slitsomt å ha dem i ørten forskjellige plastposer. Verken praktisk eller særlig pent.

Nei, her måtte det gjøres noen grep...




En lokal interiørbutikk hadde tømmesalg før helgen, så jeg tok meg en tur.

Det er jo som dere alle vet litt skummelt. Man kommer som regel hjem med altfor mye som man ikke skulle ha, og selvfølgelig ikke det man egentlig dro dit for å kjøpe.




 Vel, jeg dro med meg et par ekstra blomsterpotter, det skal jeg innrømme.
-Men, jeg fant hvertfall det jeg dro dit for å kjøpe:

En fin kurv til oppbevaring av garnnøstene mine!




Jeg er glad i vinteren, men nå må jeg ærlig innrømme at jeg gleder meg til vår og snøsmelting.
Crocusene mine er i ferd med å blomstre og det gir en herlig og vårlig stemning i vinduskarmen.

Påsken kommer jo rekordsent i år. Det spøker kanskje for de lange skiturene, men vi har en enda lengre sesong for påskeblomstene, og det er jo veldig koselig!


God mandag -klem en du er glad i!


4 kommentarer:

Christine C sa...

En flott kurv full av garn - det sier "hjemmekoselig" for meg :-) Lekker oppbevaring!
Jeg har gitt opp våren for en stund nå, men den ligger hele tiden i bakhodet. Godt man kan skape fin stemning inne med blomster i vinduskarmen.
Ha en finfin mandag!

Anonym sa...

Kjempeflott. og en super måte å oppbevare garn på ja. Har spurt mannen om han ikke kan få til en tur på Clas for å se etter førstehjelpsskrin. Nå skal det bli orden i plaster, salver og andre remedier her i huset og;)

Her snør det, og våren virker å være laaaaangt unna. Men den kommer! Gleder meg til det.

Klem Anja

Anonym sa...

Heisann.
Flott å se alt det garnet :) og så fin kurv! Teppet ble jo sååå nydelig! Lykke til med fødselen....vi gleder oss. Håper du har det bra. Klem fra farmor

Eline sa...

Kjempe fin kurv til å ha garn i!!
Er på jakt etter noe i samme duren, er så kjekkt og ha det liggende i nærheten av soffaen :)
Hilsen Eline

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...