fredag 11. februar 2011

Høytrykkshelg?


Ifølge meteorologene skal solen skinne her jeg bor kl. 14.00...
Vel, jeg noterer kl.12.00 og utenfor snør det vannrett.
Hm...




Pappa var innom med roser og vase. Da var helgens blomster i boks! -Eller i hus!
"Jeg kjøpte hvite jeg. Tenkte at det var det du ville ha..."
Snille pappa, tusen takk!

Han hadde gjort et kupp på både roser og Finn Schjøll-vase på Coop,
kjempetips til dere som er Coop-medlemmer!




 Det har vært mye bilder fra stue/spisestue i det siste, så jeg lover å roe ned med innlegg herfra.
Det er bare det at når det kommer friske blomster i hus, så får de somregel "hedersplassen" på spisestuebordet.


Ha en god helg alle sammen!


8 kommentarer:

Unknown sa...

Så snill og FLINK pappa du har ♥ Kommer med vase OG hvite blomster, så herlig;)
Jeg er IKKE lei bildene dine fra spisestuen, den er jo så lekker, så tåler maaange flere;)

Ha en fin helg!

Klem Line

Supersnuppa sa...

Wow, for en pappa! Heldige du!

Jeg elsker de vasene! Vi var så heldige å få 3 stk til bryllupet vårt. Perfekt med roser i.

Ha en fin helg og kos deg med magen!
Ikke lenge igjen nå...

Lisas hjem og skatter sa...

nydelig! snille pappan din :)

kos dere masse i helga!

klem lisa

Line sa...

Så fint dere har det...også så koselig blogg!

Anonym sa...

Å, så koselig gjort av far! Sånt blir man glad av. Ha en super kveld, vennen. Hils!

klem Anja

Birte sa...

Hvorfor ikke vise bilder av noe fiint.. Jeg er iallefall ikke lei:-)
Så snill pappa du har da, slikt gjør ikke min pappa :-)

Ønsker deg og dine en fantastisk helg..

Klem Birte

Malin - mine gleder - sa...

For en snill pappa du har !! :D :D
Kjempe fine bilder du legger ut, du har det fint hjemme hos deg :)


Ha en riktig flott helg :)
Legger deg til på følger.
Klem fra Malin

Med kjæleik til livet sa...

nydelige roser - vase ;)
eg har kjøpt maaaange ...... noen til julegaver og til min svigermors morsdag...
go fredagsklemma...

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...