mandag 18. april 2011

Snøfattig men solrikt!


Jeg har pakket gutta og dratt til fjells.

Vi skal nyte noen fine, rolige dager i hjertet av Telemark mens mannen er hjemme og jobber. I tillegg til den betalte jobben skal han drive med litt hagearbeid også. Han er gjerne litt mer effektiv uten oss i nærheten... ;)




Det er lite snø i fjellet og jeg forstår de som i år velger å bli i byen.
Selv må jeg til fjells i påsken, snø eller ei.

Det er jo ikke feil å løpe barbent rundt på tunet i shorts og t-skjorte heller...




Muffinsene bakte jeg i anledning påskelunsj i barnehagen til Lyder på fredag.
Det er de samme som jeg bakte til Lyders 2-års dag, bare med litt mindre glasur. Ser for meg at det kunne ha blitt litt vel mye søl med masse klissete glasur i barnehagen...

Lader du opp til by- eller fjellpåske?

4 kommentarer:

my little life sa...

Koselig å komme seg vekk selv om snøen mangler :)Så søte muffinsformer! Her blir det en liten to dagers tur på landstedet til svigers, en time fra byen. Og mannen jobber til helga så da blir det tur til mine foreldre på øyferie ti min unna....må nesten holde meg i forsvarlig avstand til KK nå :)

Unknown sa...

Herlig med hyttepåske uansett ♥ Er noe med hytteroen;)) Selv med to små, hihi...
Her er det og slik at vi noen ganger rømmer huset, slik at mannen kan jobbe hjemme i fred;)

Kos dere masse!
Herlige muffins foressten, trenger ikke alltid være så innviklet;)

Klem line

Janne sa...

Så deilig med fjellet Silje :)

Her blir det bypåske. Var på Norefjell helgen som var, så litt fjell har jeg også fått.. Skal også jobbe langfredag.. Ser på værvarslet at det skal bli knaallvær, så satser på MYE uteaktivitet :))

Hanne Margrete sa...

Jeg reiser også opp i snøen på torsdag, selv om det nesten er litt synd å forlate våren;) Ungene er der allerede, og vi etterlater også pappan hjemme!
For noen skjønne muffinser! De formene skulle jeg gjerne hatt:)
God tur, og god påske!

Klem fra Hanne:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...