tirsdag 3. mai 2011

Award


Det er like hyggelig hver gang jeg får en award!

Denne fikk jeg for en liten tid tilbake.
Tusen takk til Mitt Landliv!




Utfordringene som følger med denne awarden er:

* Link til den som ga deg awarden.
* Besvar spørsmålene.
*Gi awarden videre til 10 bloggere.

1: Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg begynte da vi startet med oppussingen av huset, for det var en kjekk måte og dokumentere progressjonen på. Vel, det har stått litt på stedet hvil på den fronten, men jeg gjør jo ellers mye rart og har mye på hjertet, så hvorfor ikke!?!

2: Hvilke blogger følger du?
Sjekk blogglista...

3. Hva er ditt favoritt makeup merke?
id Bare Minerals. Ingen over, ingen ved siden.

4. Hva er ditt favoritt klesmerke?
Som en person uten stil har jeg ikke mye å bidra med på denne fronten, gitt... Aner ikke.

5. Hva er ditt "må ha" make-up?
Bare Minerals foundation.

6. Hva er din favorittfarge?
Alt i pasteller...

7. Hva er din favorittparfyme?
Dolce & Gabbana - rose the one

8. Hva er din favorittfilm?
Ser lite på film, men er en sucker for klissete filmer som Holiday og Love Actually.
Som nevnt tidligere er Babel verdt å se, for de av dere som ikke har sett den...

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Italia! Har ikke vært der, og det er skikkelig trist.
De snakker verdens fineste språk, har masse god vin og mat å by på og en ellers vidunderlig kultur.

10. Hvilke 5 ting har du alltid i vesken din?
iPhonen, lommeboka, Rosebud salve, vannflaske og tyggis.


Ti blogger som jeg ønsker å sende awarden videre til er:
Svingens Lille Hus
Janne sin verden
Jordbærpiken
Huseby Living
Jannes lille sted
Anno1925
Miss Mette
KROnPRINSESSENE
Det røde huset med sjel
Fossestua



Jeg har hatt min første treningsøkt på Elixia etter svangerskapet idag, og kan knapt løfte armene. Vondt og superdigg på en gang, og verre skal det bli... Vel, endelig er jeg igang!


Håper du har hatt en fin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...