mandag 2. mai 2011

Lappings


At vi har en aktiv toåring syntes på buksene hans.

Det går tydeligvis hardt for seg i barnehagen, for Lyder har snart ikke en bukse uten hull på knærne. Buksene er ellers like fine, så det er ingen vits i å kaste dem. Selv husker jeg at jeg hadde lapper i alle farger og fasonger på mine bukser da jeg var liten. Jeg forsøker å begrense bruk-og-kast-mentalitenen, så her skal det lappes!





Dersom han ikke rekker å slite hull på lappene før han vokser ut av dem, får Mikkel ferdig forsterkede sandkassebukser. Sånn er det å være nr. 2 i rekka, stakkars, da må finne seg i å arve!


Jeg ønsker dere alle en herlig mai-uke!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Kult med lappebukser;)
Rart det der, hvordan gutta sliter på klærne...
Det var aldri noe igjen av klærne til min gutt i småbarnsalder, alt gikk i søpla, mens frøkna derimot ♥ Kunne jo ikke se at klærne var brukt!
Gutter er nok høyere i trærne enn jenter;))

Klem Line

Hasigamas mamma sa...

Veldig kult med lapper på knærne!
Og du, WOWSYWOW, for ei hot hot mama under her :)
Sååå fin du ble på håret!!!! Huff, jeg MÅ komme meg til frisøren, jeg ser ut som et troll... :)
Håper du nyter våren!
Klem
Lise

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...