onsdag 4. april 2012

Er det noen andre der ute...


...som er like rar som meg og klipper ut samlemerkene på Serlaproduktene?

Jeg føler meg helt teit der jeg tar frem saks og klipper ut det lille runde merket straks vi har fått en ny pakke med dopapir eller tørkepapir i hus. Jeg kjøper alltid Serla. I utgangspunktet fordi det er bra kvalitet og god pris. Etter en stund oppdaget jeg dette, og begynte å samle. Den gang kunne man sende inn og få badekåpe til barn. Det fikk jeg aldri rotet meg til å gjøre...




Nå kan man sende inn og få barnebøker, og det har jeg gjort! Jeg har sendt inn hele 40 merker, så nå får vi se om jeg får en kode på mail og kan plukke ut noen bøker til barna!


Idag tar jeg med meg gutta og drar til fjells, mens mannen blir hjemme og jobber. Først går turen til gården til mamma (som dere kan se bilder av her). Deretter skal vi videre på hytta. Etter å ha trasket rundt i heimen med sykdom i altfor lang tid, skal det bli godt å komme seg bort litt nå!
-Og hekletøyet, det skal med!


Enten dagene skal tilbringes på fjellet, ved sjøen eller i hjemme,
ønsker jeg dere en riktig god påske!!




6 kommentarer:

Unknown sa...

Det blir koselig for ungene og få boker i posten!!!

Fin påske til dere på hytte. Vi er hjemme og fille dager med god mat og venner!


Vicky.

Unknown sa...

Hihi, så lurt:)
Her er det do- og kjøkkenpapir fra det lokale idrettslaget, de selger sekkevis, god kvalitet og støtter en god sak:)

Ha en riktig god påske ♥ KOS dere masse, masse:)

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

he he, ja eg er like rar:) sendte inn 25 lappar til eit kose-ekorn i juni, og for ei veke sidan fekk endelig vår tolmodige 4-åring det i posten:) Det fallt virkelig i smak, og i kveld er det med ho på hennar fyrste overnattingsbesøk hjå venninne:)
og ja, no er eg igang med å samle til bok:)
ønsker dikka ei god påske, kos dikka på fjellet!

Hild Mari sa...

HAHAHA! Jeg ler! Det finnes faktisk flere Serla-samlere i verden... Sigfred har klippet og klippet i smug i lengre tid, og jeg har funnet hauger av de merkene i skapet. Snart klar til sending:-) Fortsatt god påske!
Klem HM

Hvit Villa sa...

Hihi, det visste jeg ikke! Og jeg som nesten bare kjøper Serla selv...morsomt;) god påske videre!

Monica sa...

Åh... nei det visste jeg ikke. Må tro om kolleagaene begynner å stusse hvis jeg begynner å klippe i alle pakkene på personalrommet ? Er det bare ting og tang til barn man kan velge seg da ?

Hva skjedde egentlig med brannslukkerprosjektet ditt ?

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...