onsdag 18. april 2012

Kvitre kvitre!



Vi har redusert kraftig på saltingen etter at vi fikk barn i hus. Derfor har vi (eller mest jeg) vent meg av å bruke mye salt i maten. Siden jeg selv har minket på saltingen, glemmer jeg helt å sette det frem til gjester. Frem til nå har vi egentlig bare hatt et par enorme elektriske salt- og pepperkverner i kjøkkenskapet som jeg bruker i matlagingen, men jeg har helt glemt å ha det stående på bordet til gjester.





Da jeg var en tur innom Nille idag fant jeg disse salt- og pepperbøsse- fuglene til den nette sum av kr.19,90! Nå kan gjestene få salte og pepre maten som de selv ønsker, og de var jo vårlige og søte også!

Jeg er ikke superfan av plastblomster, men den lille ranunklen syntes jeg ikke er så værst! Også den er fra Nille, men den er kjøpt for en tid tilbake. Rosene derimot er ekte vare -og som vanlig fra Rema.


God onsdag!


5 kommentarer:

Unknown sa...

Så søte de var ♥
Herlig og ha de på bordet:)
Her bruker vi og minimalt med salt.

Ha en fin fin dag:)

Mona sa...

Søte fugler!
Tror jammen jeg må innom Nille og snok litt igjen også...lenge siden!

Her bruker vi også lite med salt, men har lært at salt må vi ha, for det kan bli mangel på det i kroppen også, så litt blir det.
Ha en fin dag :-)

MittLilleHjerte sa...

Hei Silje:)
Salt og pepperbøsse-fuglene var jo helt nydelig :)
Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Janne

Janne sa...

De salt og pepperbøssene var fine... :-)

Tror jeg må innom Nille å kjøpe den fake ranunkelen.. Har så fint lysbord her hjemme, og det mangler en liten blomst på den :-)

Klem klem

Gabi sa...

..love this arrangement so much
Bye
Gabi

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...