tirsdag 11. mai 2010

Forberedelser til Bergenstur!


Imorgen reiser vi til Bergen for bryllup og 17. mai-feiring.

Min kjære svigerinne gifter seg og jeg gleder meg masse til den store dagen!
(jeg er bare samboer, men i våre dager får det være godt nok til å kunne bruke begrep som svoger/ svigerinne) *smiler*




I tillegg skal det bli koselig å treffe gode venner som vi desverre ikke ser så ofte lenger etter at vi pakket snippesken og flyttet østover.

Jeg har brukt kvelden på å lage kort til brudeparet og en liten ny verdensborger. 
Nå bør jeg vel kanskje begynne å pakke kofferten til Lyder. -Ja for det er hans som tar lengst tid. Min er pakket på 5 min. -Jeg skjønner ikke hva jeg brukte så lang tid på da jeg ikke hadde barn...




Jeg vet ikke hvor mye blogging det blir fra vestlandets hovedstad. Får nok tid til et innlegg eller to.
Ønsker dere en strålende Kristi Himmelfartsdag og håper dere får brukt fridagen til koselige aktiviteter med familie og/eller venner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kos dere masse på tur, vennen! Så koselig med bryllup;) Jeg har fri i dag og i morgen, og det er nyyyyyydelig!

Klem Anja

Janne Lillian ♥ sa...

God tur Silje:)

Klem Janne

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...