søndag 30. mai 2010

Mine topp 3 akkurat nå!


Her er min topp 3-liste for NIBs utfordring om hvilke 3 interiørartikler jeg ønsker meg aller mest akkurat nå!


#1

Et tøft, robust, shabby spisebord med mulighet for minst 8 gjester...


Copyright Living

Homa & Cottage og Living fører bordet Southwood med bordplate av resirkulert alm.
Syntes det er veldig fint!


#2

To stk Louis Ghost stoler fra Philippe Starck!


Syntes disse er noe for seg og vil bryte fint med mine andre gamle spisestuestoler. Planen er å ha disse ved hver ende av spisestuebordet. Egentlig ikke helt min stil, men jeg har funnet ut at jeg må ikke kjøre meg helt fast...


#3

En tøff lysekrone til trappegangen...




 ...Som for eksempel en av disse; Moulins eller Nantes lysekrone fra NorDesign.
(beklager den dårlige kvaliteten på bildene...)


Det var mine topp 3 akkurat nå!
Hva er dine?


4 kommentarer:

my little life sa...

Vittig. Er på utkikk etter to slike stoler for å bruke de akkurat slik du beskriver:) Vært og prøvd et par varianter men klarer ikke å bestemme meg. Fant noen på living men der måtte jeg kjøpe 4 pk og da ble det plutselig dobbelt så dyrt....ble litt irritert!!!

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, den stolen er ønsker jeg meg også. Syns den er så fin. Nydelige ønsker!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg!
Klem Elizabet

Marianne With Nor sa...

Hei Silje!
Du vant oppbevaringsposen på min GIVE AWAY!
Hvis du vil ha en i en annen farge, lager jeg gjerne det til deg!

Kjempefin blogg du har, kommer tilbake snart!

Ønsker deg en fin dag videre!

Klem Marianne

Anonym sa...

Er jo akkurat de stolene og det bordet jeg snakket om til deg forleden dag.. he he.. da er vi enig om at det er pent!!
Heidi

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...