tirsdag 31. desember 2013

2013...

 
...er på hell.
 
Jeg har derfor samlet alle bilder fra året som har vært,
 og laget en aldri så liten bildekavalkade!
 
 


Nei, jeg har jo ikke det. Når i alle dager skulle jeg hatt tid..?!
 
Det har vært hektisk nok i julen, så blogging har jeg ikke hatt mulighet til.
Vi har vært bortreist hele julen og måtte bli et par dager ekstra på vestlandet på grunn av det elendige været. Med det sagt har vi kost oss masse og nytt en rolig og fin julehøytid med familie og venner.
 
 
 
 
Vi kom heldigvis hjem til et ryddig og fint hus.
 
Litt kaos ble det jo når vår fullstappede bil skulle tømmes inn i heimen,
for ikke å snakke om alle de nye lekene som krevde sin plass.
Vi hadde jo nesten ingen fra før av...
 
 
 
 
Jeg har endelig fått ryddet vekk advent, men julen skal få bli litt til.
De søte rådyrene har fått juling i år som ifjor, så jeg må nok frem med limpistolen igjen!
 
 
 Idag får vi koselig besøk av tre store og en liten,
så jeg skal hive meg rundt og begynne så småtte på maten!
 
 
 
 
2013 har vært innholdsrik med nytt hus og mye moro.
 
 Året har også minnet oss på at livet er skjørt og det må vi ikke glemme i all hverdagslig kjas og mas. Det høres kanskje litt voldsomt ut, men jeg føler at jeg har fått en liten engel på skulderen min som minner meg på å ha fokus på hva som virkelig betyr noe. Jeg har fantastiske minner etter en som virkelig visste å sile vesentlig fra det uvesentlige og som viste hvordan man skulle leve og nyte hver dag som om det var den siste. Det er minner og en livsfilosofi som jeg håper å ta med meg inn i det nye året. Det er mange som står igjen og føler på savnet, men vi har en jobb å gjøre med å etterstrebe å være like positive og joviale som du alltid var!
 
 
 
 
 
Jeg håper dere alle har hatt et fint år,
og ønsker dere alt godt i 2014!
 
 
 


3 kommentarer:

Unknown sa...

GODT NYTT ÅR til deg og dine!!
Måtte 2014 blir fantastisk ♥

Flotte bilder av nyehuset:)
Ha en kos kveld:)

Anja sa...

Godt nyttår til dere kjære, Silje! Du skriver så fint om noe så viktig..

Varm klem Anja

Reidunn sa...

Godt nyttår til deg også!!
Jeg har lagt meg til som følger av den flotte bloggen din:)
Nydelige bilder du viser fra stua!
Nå skal jeg kikke litt videre her inne hos deg:)
Ha en fin 1. nyttårsdag!!
Klem fra Reidunn

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...