tirsdag 17. desember 2013

Skalle, skalle på veggen der...

 
For flere år siden kom mannen hjem med en rådyr-skalle han og hunden hadde funnet på tur i skogen. Jeg hadde mange planer for den i det gamle huset, men det varte og rakk, og det kom aldri opp på veggen, gitt.


 
 
Jeg hadde en gammel sjarmerende ramme stående og fant ut at disse to var skikkelig match.
 
Gevirene ble teipet og skallen sprayet jeg hvit.
 
 
 
 
Etter et dårlig opphengingsforsøk, gikk både skallen og rammen i gulvet med et brak.
Ett par tenner fattigere, men bortsett fra det like hel, fikset vi en litt mer solid festeanordning,
så nå henger det forhåpentligvis til Dovre faller...
 
 
 
 
Jeg ser at det vanligste er å feste skallen på en plate, men det syntes jeg ble smør på flesk.
Jeg liker kontrastene rett på muren og med rammen ble det ganske så stilig, om jeg skal si det selv.
 
Om det er rådyr eller dådyr aner jeg ingenting om,
men det har sikkert vært en søt liten sak en gang.
 
 
 
 
 
Jeg er, som alltid, skikkelig sent ute med årets julegaveforsendelse til USA,
så ikveld må det pakkes inn og forhåpentligvis er det i postgangen fra imorgen av.
 
 
God tirsdag kveld!
 
 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så vanvittig kult! :-D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så stilig! :) Likte også at du hang det rett på muren. :D

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...