fredag 13. desember 2013

Forberedelser...

 
...til julebord i heimen!
 
Det er den O Store julebordshelgen for oss.
Hadde tiden strukket til så hadde jeg vært med på alle tre, men to får vel holde.
 
Ikveld har vi vår årlige juleklubb og det gleder jeg meg veldig til!
Vi skal ut og spise og hjem til Stine etterpå.
Litt sånn omvendt julebord... hihi.
 


 
Det blir nok ganske rolig ikveld -i motsetning til imorgen...
Da ramler det 18 feststemte gla'folk inn døren her hos oss!
 
Med 20 personer rundt bordet er det litt å forberede, men jeg er godt igang. Guttene drar til hjertet av Telemark ikveld og skal kose seg der i winterwonderland med mormor, Trond og oldemor. Jeg har derfor god tid på å sysle med borddekking og annet.
Maten kommer heldigvis levert på døren!
 
 
 
 
Det var ikke helt planlagt, men jeg ser at borddekorasjonen får litt juletre-tema.
Jeg tror det skal bli bra. Det blir pepperkake-juletrær, grønne trær som på pepperkakefot og svibler.
-Og så må jeg vel fylle på med litt levende lys...
 
Imorgen etter frokost skal jeg derfor nyte et stille hus med duft av røkelse, 
julemusikk, kaffe og kooose meg med borddekking!
 
 
 
 
-Men aller først gleder jeg meg til å se de fine jentene mine!
 
 
God fredag!
 
 
 


1 kommentar:

Unknown sa...

Ha en flott helg!!
Høres ut som den kan bli perfekt ♥

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...