onsdag 11. desember 2013

Noe av det koselige med julen...

 
...er å finne frem ting som man bare har fremme til jul.
 
Det gjelder for denn skjønne lysestaken. Den er vel strengt talt en adventstake,
men jeg har aldri brukt den som selve adventstaken.
 
 
 
 
Det hender rett som det er at den får stå litt utover vinteren,
men når vi nærmer oss våren så skal den vekk og tas ikke frem igjen før desember.
 
Jeg ser at den har fått litt juling, og når jeg tenker meg og så var minstemann bortpå denne opptil flere ganger ifjor til jul, så det er vel forklaringen på hvorfor den er litt skakk...
 
 

 
Idag er det et helt fantastisk vintervær ute.
Det er så vakkert å kikke ut på snødekte trær som bader i sol.
 
Vi har lysløypen rett på utsiden av hekken, så nå krysser jeg fingrene for at vi skal få litt mer snø slik at skiløpyene kan prepareres og jeg kan spenne på meg skiene på trappa!
 
 
 
 
Ha en super onsdag!
 
 


1 kommentar:

Living laVida sa...

Hei! Den staken har jeg også, veldig fin! En stake som kan brukes hele året, alt etter hva man pynter den med! http://lavidaliving.blogspot.no/2009/11/na-er-jeg-igang.html
Ha en strålende førjulstid :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...