søndag 8. desember 2013

Ut på tur!

 
Idag har vi tent lys nr. 2, og hvilken dag det har vært!
 
Vi våknet til hvitt gull som drysset fra himmelen og et solid lag på bakken. 
Mor var minst like begeistret som guttene,  og idag hoppet jeg mange hakk på julestemningsbarometeret!
 
 


Vi pakket sekk og dro ut i skogen,
 
Mannen har funnet mange fine steder rett inn i skogen for der vi bor,
og det er jo virkelig et eldorado!
 
 
 
 
Pølsegrilling, kakao, kaffe, sjokolade og aking.
Skylaget sprakk og solen kom frem.
Herlig!
 
Det er sikkert mange av dere andre som også har nytt en fantastisk vinterdag idag!
Kanskje har dere vært og funnet årets juletre..?
 
 

 
Det er nesten flaut å si det, men idag fikk jeg endelig kastet siste rest av sommerblomster på utsiden.
Jada, ting tar tid...
 
Jeg fikk dekket blomsterkasser med litt ganbar og fikk opp litt stemningsbelysning ute,
så nå har vi endelig et koselig inngangsparti vi også!
 
 
 
 
Idag var planen å både bake pepperkaker og pynte pepperkakehus, men det har vi rett og slett ikke fått tid til. Vi var lenge ute og på kvelden kom mimmi og morfar på ribbemiddag, si får ta det på tirsdag tenker jeg. Imorgen kommer nemlig klubbjentene mine med alle unger på besøk etter jobb, barnehage og skole.
 
Fullt hus med andre ord, og det blir kjemekoselig!
 
 
God søndagskveld!
 
 


5 kommentarer:

Markablogg sa...

Det så skikkelig koselig ut :-)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Selv om jeg ikke er så glad i vinteren, må jeg innrømme at det så utrolig koselig og forfriskende ut :)

Jatte sa...

Ååå, så herlige bilder - ser ut som en kjempedag!!!

Var såååå glad når snøen hadde kommet til Langesund inatt jeg også, så ble en tur i skogen for å drasse med oss ett lite grantre ;)

Ha en fin førjulstid,
Klemmer fra Jatte

balbinus sa...

Så nydelige billeder !!!! Hyggeligt :)

Unknown sa...

Det bilde av deg og gutta... Så perfekt!! :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...