tirsdag 16. mars 2010

Det nærmer seg påske...


Jeg ser ingen grunn til å ikke dra frem litt påskepynt og ikke minst påskegodt. Det er så mye fargerikt og fint som gir en god vårstemning om dagen. Et herlig tegn på at vi går lysere og grønnere tider imøte, selv om snøen fremdeles klorer seg godt fast.



Det er ikke lett å skulle pynte til påske i noen andres hus, så jeg drømmer og tenker mye på hvor koselig det skal bli med påske i huset neste år!




Jeg var en tur på Søstrene Grene. De har mye nips, og man kan finne mye morsomt der. Disse påskeharene og eggene hadde de til "gi bort"-pris. Veldig søte. Jeg syntes selvfølgelig at de hadde gjort seg enda bedre i et "lyst miljø", men nå om dagen må jeg ta det jeg har for hånden!

Ha en god tirsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...