søndag 21. mars 2010

Tulipan-tid


Nå er det Tulipan-tid, og det er et en fryd for øyet å få dem i hus! -Enda en ting jeg gleder meg til i det nye huset; fargerike tulipaner i lyse omgivelser. Herlig er det hvertfall, med vårstemning og Tulipaner. Kanskje er de fra Amsterdam..?


Idag har Lyder, Lotte, oldemor og jeg gått en lang tur i nydelig vårsol. Heldig er Lyder som har en sprek oldemor å trille med, og heldig er oldemor som er så sprek og kan gå lang tur med oldebarnet!


Ha en fortsatt fin søndagskveld!!

4 kommentarer:

Nettelita sa...

Tittei..
Så du hadde lagt ut bloggen din på facebook, så da måtte jeg jo nysgjerrig inn å kikke! :)
Så spennende prosjekt dere er i gang med.. Hvor på Falkum bor dere da? Vi har også et gammelt nostalgisk hus, men vi fant vårt på Åfoss! :)
Håper dere trives i byen.. Lyder og Noah havner kanskje i samme bhg de da? For dere søker kanskje Bakken?
Klem Anette

Unknown sa...

Hei Silje :)
Så hyggelig å få melding fra deg. Så spennende med husprosjekt. Her skal jeg følge med ;)
Lykke til Ü

mammahaaland sa...

Hei på deg;)
Så koselig blogg du har og for en skjønn liten guttebass!!
Er fra Skien jeg også..tror jeg vet hvem du er..;)
Det var jammen noen fantastiske kaker du baker, den glasuren skal jeg prøve, var jo bare rå-lekker!
Ha en god uke..
Klem Monica

Janne Lillian ♥ sa...

Hei!
Så koselig blogg du har :) Jeg er også fra Skien, men bor i Kristiansand ( så du kjente Heidi..)Tror vi gikk på vidregående sammen..;) Legger meg til som følger om det er greit, gøy å følge husprosjektet videre, det virker spennende!!

Ha en super onsdag!

Klem fra Janne Lillian

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...