søndag 27. januar 2013

Heklet blomstervase


Det har vært litt av en helg!

Fredag dro mannen og jeg innover til Oslo for å møte gjengen fra Tanzania-turen vår.
Det var koselig å se dem igjen. Vi mimret og så på bilder og film fra vår fantastiske tur!

Lørdag formiddag var det videre til Larvik og Farris Bad.
Der traff jeg en gjeng med fine jenter og det var på tide å drikke ut vår skjønne venninne Stine!




Idag har mannen og gutta vært i skogen og brent bål og kost seg i skikkelig vinterværet!
I tillegg tok vi oss en tur ut for å ake mens pizzadeigen stod til heving.
Det er ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlig klær!
*smiler*


Noen roser hadde begynt å henge med hodet mens jeg var borte, så jeg trengte rett og slett en litt mindre blomstervase. Null stress! Jeg har glass i alle varianter, garn og hekle nål...

Simsalabim!
-Og vips så hadde jeg fått meg en ny heklet vase!


Håper du har hatt en fin helg!


10 kommentarer:

Siljes kreative rom sa...

For ein nydelig vase!!!

Anonym sa...

Herleg! Du har mange fine idear her inne. Har hekla fleire variantar av lyslyktene dine, og dei er heilt supre:)

Anna Therese sa...

For en flott vase :) Er ikke mye som skal til før det blir fint :)

Anemones skafferi sa...

Så søt den var. Tror jeg må prøve meg mer på hekling. Er jo så mye fint man kan lage.
Klem,Anette

Unknown sa...

Høres ut som en flott helg ja:))
Og så fin vasen ble, flink du ♥

Anonym sa...

Nydelig vase! Så lurt å hekle en hvit kant øverst, det pynta veldig opp :) Fin blogg! Må innom her noen ganger i uken. :)

Anonym sa...

Det var en skjønn vase :) Så fine farger og søt kant. Inspirerende :)
Fin kveld til deg :)

Klem

KarolineS sa...

Veldig søt blomstervase! Liker bloggen din veldig godt :)
Keep up the good work!!

Renate sa...

Supersøt vase :)
Fin blogg,mye inspirasjon :0)
Er helt fersk i blogging selv,men ta gjerne en titt.
http://natesin.blogg.no/
God helg!

Renate sa...

Det var jeg som kommenterte over her,men jeg lagde meg en annen blogg :)
God helg!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...