onsdag 30. januar 2013

Bulgur i en fei


Både Mikkel og jeg er hjemme idag.
Lyder hadde omgangssyken for noen dager siden, og jeg krysset fingrene for at vi andre gikk klar. Det har heldigvis ikke vært noe oppkast i ettertid, men magene er ikke helt 100%.

Mikkel sover og trengte en liten cowboystrekk. -Like mye som mor trengte en time alene på sofaen! Det er ingen spøk å være hjemme med småbarn når man selv ikke er helt i form.



Matlysten er ikke på topp på slike dager og det er jo ikke alt man bør spise heller. Jeg har i den senere tid fått øynene opp for bulgur. Den inneholder mer protein og fiber enn ris og couscous og er derfor et godt og enda sunnere alternativ! 

Jeg hadde en halv terning med hønsebuljong i vannet for litt mer smak. I tillegg hadde jeg i gulrot og brokkoli -gulrot først og brokkoli mot slutten. Med en kyllingfilet hadde dette blitt en super og sunn middagsrett! Blåbær er jo også bra for en mage i ubalanse, så det ble blåbærsmoothie til lunsjen.


God bedring til oss og fin onsdag til deg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...