torsdag 17. januar 2013

Oh happy torsdag!


Kjapt inne fra pad'en for å ønske dere alle en strålende torsdagskveld!

Jeg farter videre på en dag som har vært både hektisk og avkoblende på en gang! Dagen startet med å ta imot vaskedamen i 10-tiden. Deretter bar det avgårde til svømmehallen sammen med min gode venninne Mona, etterfulgt av en bedre lunsj hos henne. Jeg stoppet for å kjøpe noen blomster til mitt nyvaskede og vidunderlig friske hjem før barna ble hentet i barnehagen. Deretter var det kjapp middag og tilbake til svømmehallen -denne gangen hele familien!

Nå har mannen lagt barna mens mor har stelt seg og gjort seg klar for klubb med tuppene! Altfor lenge siden sist og jeg gleder meg sååå!

Bildet er fra kjøkkenet idag -ryddet og klar for vask...


God torsdagskveld alle ihop!



6 kommentarer:

Toril sa...

Utrolig fint kjøkken!
NYT kvelden! Klem :)

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig kjøkken...
Hvitt og fint :)
Kos deg i forening!
Klem May Helen

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Hvitt og fint kjøkken ♥

BirjitB sa...

SÅ flott eit kjøkken!:)
HA ein flott kveld!:)

Nina sa...

For en deilig dag da, ikke minst med vaskehjelp.
Ser vi har likt kjøkken og du har akkurat sånne fliser jeg skal ha...hatt kjøkkenet i over 2 år nå, kanskje på tide å få de opp, hehe ;)

Ønsker deg en fin helg:)

Nina :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
!
Så fint ni har i ert kök ! Härligt !
Ha en fin helg !
Kram

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...