mandag 19. april 2010

Elsa tapet fra Sandberg


Jeg har fått en ny tapetpakke i posten, og denne gangen er avsenderen Sandberg.

Jeg tror det var i Boligpluss jeg så en "hjemme hos"-artikkel med nydelige fargevalg og tapeter. Gutterommet var lunt, blått og nostalgisk innredet, blant annet med "Esla" tapeten fra Sandberg. Jeg syntes den var nydelig, og når jeg nå skal pusse opp barnerommet til Lyder, måtte jeg bare ha denne på en vegg.




Tapeten heter Elsa (NW) Ljusblå 501-16. Sandberg har, som Laura Ashley, en nydelig tapet-kolleksjon. Flere vakre tapeter fra dem kan du se her

Det er mange som fører en blå og hvitrutet tapet, men ikke alle er like skjønne som denne! Nok en dyr "må-ha" til huset, og jeg er litt redd for hvor dette skal ende...




Ønsker alle en herlig mandagskveld!

Jeg skal hive meg i dusjen og gleder meg stort til å se Herman som Ask Burlefot i Agnar Mykles "Sangen om den røde rubin"!


2 kommentarer:

Monica sa...

en utrolig fin tapet må jeg si. Kanksje en ide å reise til sverige i sommer å kjøpe, hihi. er billigere der har jeg hørt. Ønsker deg en videre fin tirsdagskveld. klem monica

Line Victoria Husby sa...

Ja, det stemmer jo det! Herman er jo jaggu blitt ordentlig skuespiller! Heitingen han var på vgs, gitt..sukk...! :-)

Bloggen din er forøvrig suuperfin, beklager at jeg ikke er så flink til å kommentere, men jeg har blitt fast leser!

Klem Line V

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...