onsdag 28. april 2010

Hurra for husbonden!

Hipp hipp hurra!



Det ble ikke akkurat hæla i taket og full fest, men en liten markering fikk vi til. Det er ikke lett å finne overskudd til de helt store utskeielser om dagen, og bursdagsbarnet selv har brukt dagen på å snekre gulv og gå tur i skogen med hunden.




Bursdagsbarnet ville ha sjokoladekake, og sjokoladekake det ble! Jeg var ikke akkurat i det fantasifulle hjørnet på pyntingen, så det gikk i samme spor som tidligere -men han var mer enn fornøyd! Oppskriften finner du på innlegget om bamsekaken og Lyders 1.-års dag.




Idag er det grått i været, men jeg gleder meg på alle trær og blomsters vegne, for nå var det virkelig på tide med litt vanning! Jeg tipper dette setter skikkelig fart på blomstringen!




Gratulerer med dagen til min kjære!

 

3 kommentarer:

Inger Elin sa...

For en utrolig lekker kake! Imponerende pynting!
Gratulerer med din kjære :-) Håper dere får en fin dag!

Klem

Anonym sa...

Grattis til mannen;) Hils han masse! Heldig han som har en dyktig kakebaker i huset..

klem Anja

Anonym sa...

Flott kake:)
Og gratulerer til mannen din:)

Merete

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...