onsdag 19. januar 2011

Barselbesøk


Ikveld har jeg vært på koselig barselbesøk til en kollega -hvis man kan kalle det det selv om den lille har rukket å bli 2 måneder. Jeg syntes det er litt uvirkelig at det snart er min tur. Denne gangen har jeg vært så avslappet at det nesten ikke har gått opp for meg at det er like før...


 Ah, jeg gleder meg til lysere tider og lysere bilder! Ikke bare bare med fotografering etter middag...

Ser at innpakkingen ble veldig lik gårsdagens, bare med en liten prinsesse-touch denne gangen...
Rosa tøfler og smekke fra "Dinglisar" til den lille og en liten Silje-hilsen til mor.

Det var veldig koselig og besøket gjorde bare at jeg gleder meg enda mer til det forestående!

God natt!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kos med barselbesøk ♥ Og nydelig pakke!
Er det på Clas Olson du kjøper de polkadot papirene? Mener det er der jeg har hørt at de har slike...??

Klem Line

Fossestua sa...

Så lekker pakke!! Er superkoselig å motta pakker som man ser giveren har lagt sin flid i å gjøre pen :)
Klem fra Lise

Hvit Villa sa...

Nydelige gaver (innpakninger iallefall) du viser frem :-) Takk for utfordring, vi har vært en tur i Bergen, men nå skal det blogges :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...