onsdag 2. november 2011

Fristelser


November er her og i samtlige butikker bugner det av pappesker fulle av årets juleartikler som skal opp i butikkhyllene. Det er mange fristelser for oss shopping-glade, og det eneste som funker for meg er å holde meg unna...

Mamma sa til meg en gang at istedenfor all småkjøpingen bør man heller hver jul kjøpe en fin og kanskje litt dyrere ting. Det rådet har jeg tenkt å følge og jeg håper at jeg kan klare det i år!




Så kan jeg jo følge opp med å innrømme at jeg gikk på en liten smell da jeg var innom Nille igår.
Jeg bare måtte ta med meg noen eksemplarer av disse fine julekulene med hjort.
For et par år siden kjøpte jeg noen lekre julekuler på Harrods i London med isbjørn på.
Disse som jeg jeg fant på Nille var skremmende like, bare til 1/10 av prisen!

Litt ny pynt til juletreet må det vel våre lov å kjøpe..? ;)




I tillegg til julekulene og et par lys, fyllte jeg også opp kvoten mit på gavepapir (gavepapir må man faktisk ha og er ikke å regne som shopping!). Nille har nemlig gavepapir til 1 krone! Noen av dem var veldig søte, med nostalgisk julemotiv på. Det er nok ikke mange meterne med papir i disse rullene, men til 1 krone må det jo være en bra meterpris! 5 pr kunde, løp og kjøp!


Igår startet jeg med sortering og arkivering av regninger og papirer på kontoret. Det ser helt bomba ut der, så jeg får lage en kopp kaffe til og fortsette. Til dere som lurer på hvordan jeg rekker alt, så kan jeg fortelle at jeg prøver å være veldig effektiv i de to soveperiodene til Mikkel. Han sover gjerne i et par timer av gangen, så da har jeg faktisk tid til å gjøre litt "mellom slagene".


God onsdag!





6 kommentarer:

Mona sa...

Hei!
Skjønner godt du lot deg friste av de julekulene der, de var kjempefine!!
Kjenner jeg må innom Nille selv, de har mye bra der! Og julepapir er en nødvnedighet ;-)

Ha en "ryddig" onsdag!
Klem Mona

Bettum Villa sa...

Åh, de kulene var jo bare såå stilige! De må kanskje jeg også ha... kanskje. Jeg må innrømme at siden jeg ble arbeidsledig i sommer så har jeg gått på en shopping-smell nesten hver uke. IKKE BRA! Håper at jeg kan klare å ta meg inn igjen når jeg begynner på jobb ellers så blir det vel luksusfellen neste ;P.
Ønsker deg en flott uke.
Klem Madelén

Lina sa...

SÅ FINE KULER! ♥ Nille er fantastisk. Papiret var vakkert òg. Eg må visst ein tur ser eg ;) Takk for fine tips!

klem

Unknown sa...

Huff ja, man kan liksom ikke kjøpe alt det fine man ser heller;)
Men disse kulene var veeeldig fine, tror jeg MÅ ha gitt;) NILLE i morgen ♥
Julepapirene er jo også et kupp;)

Ha en finfin kveld;)

Klem Line

Anonym sa...

Nydelige julekuler!

Anonym sa...

Utrolig fin blogg dette er :) Følger fast Silje-sin blogg, men nå har jeg en til jeg spent kommer til å følge! Mye fin inspirasjon :) Har falt veldig for de hekla tøfflene. Venter spent på et mønster eller forklaring. Håper det kommer snart ;)

Linn

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...