onsdag 30. november 2011

November


November har, som de andre månedene denne høsten, gått med til småprosjekter i heimen.

Det har blitt endel forberedelser til jul og innkjøp av både kalendergaver og julegaver.
Heklingen er fremdeles poppis, og det er virkelig en aktivitet jeg nyter og koser meg med!

Det er mørkere tider, og det merkes på bildene denne måneden.
Litt mer utfordrende lys for amatørfotografen...




Vi har fått ryddet ut av rommet til Mikkel, men jeg innser at det skal en storstillt innsats både fra min og mannens side dersom dette skal bli ferdig før jul. Vi får se...


Jeg fikk litt halvveis panikk her isted da jeg innså at 1. desember er allerede imorgen!
Jeg har hele tiden tenkt at det er på fredag, men det er det jo slettes ikke!

Nå må det pakkes inn kalendergaver!


Håper dere alle har hatt en fin november og en fin høst!

-Måtte vinteren bli hvit og akkurat passe kald...


1 kommentar:

Anonym sa...

Ønske deg god bedring, og glede meg til helga! Du må bare bli frisk. Håper du ble ferdig med 1.des gavene til guttene :)
Klem fra farmor

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...