torsdag 17. november 2011

Morgenstemning



Her i huset flyr mor som en strikkball om dagen. Med to pasienter i hus (mannen har vært sengeliggende i 3 dager og lillebror er litt pjusk stakkars), en aktiv storebror og en firbent er det ikke tid til å ligge på latsiden!

Jeg er veldig glad i de morgene da jeg har klart å legge meg tidsnok kvelden før og ikke våkner som en zombie. Det er en fin stund. Fremdeles mørkt og stille i gatene og lukten av kaffe inne.





Nå som det er så mørkt er det fint å ha tid til å tenne litt stearinlys. Vi bor sentrumsnært har mange som farter til jobb i gaten utenfor, både gående, syklende og kjørende. Selv hadde jeg syntes at det hadde vært koselig å se tente lys i vinduene.

Idag er det torsdag og egentlig babytrall, men jeg tror at Mikkel og jeg skal holde oss hjemme til han er frisk og rask igjen!

Nå skal jeg lage frokost til gjengen!


Jeg ønsker dere alle en god torsdag!







14 kommentarer:

Merethe sa...

Koselig morgenstund!! Her spiste jentene frokost tidlig med de andre, så nå er det min tur! Varme rundstykker og fred og ro! Deilig! ;)

Ønsker deg en fin dag!

Anonym sa...

Åhhh, det så veldig koselig ut, Silje. Jeg er sikker på at de som går på gaten utenfor hos dere syntes det er koselig med tente lys. Jeg hadde i allefall syntes det!!

Her i huset har vi også hatt mye sykdom nå, det er pyton. Hils mannen og di god bedring;) God bedring til lillebror og.

Klem Anja

Unknown sa...

Ikke noe kos og være syke... får håpe du holder deg unna da;)
Godt og kunne dille litt for de syke ♥
Kejmpekoselige bilder av lysene, det er herlig det;)

Klem Line

Nettelita sa...

Masse god bedring til gutta boys! :)
Her er det også tente lys, kaffe og juleblader i dag! Lillemor sover godt i vogna si, og jeg nyter roen! :) Jeg er så klar for å finne frem julepynten nå, at jeg holder på å sprekke! Hihi.. :) Bare en uke igjen, så begynner jeg så smått! :)
Ha en super dag da søta! Jeg skal treffe igjen herlige jenter fra sykepleien i dag, og gleder meg masse til det! :)
Håper Mikkel snart blir pigg, så vi sees hos meg til mandag! :)
Stooor og god klem fra meg & Stella! <3

Mamsens hus sa...

Så fine stemningsbilder. :)
Jeg synes det er veldig koselig når hus jeg passerer har tente lys. :)
Ha en fin dag!

Sommerjenten sa...

Så koselige bilder! Nydelig fat! Får vel hente ned fatet mitt fra loftet nå etterhvert :)

God bedring til dine!

Klem Lene

Lillan sa...

Du har en såå fin og koselig blogg med masssssse sunne mat oppskrifter og bake inspirasjon!! Jeg elsker det! og for et koselig hus dere har! Legger deg til i blogglista mi:) Dette er en blogg å bli gla av:) klem Lillan

Camillas Romantiske hjem sa...

Så koselige bilder, nydelig pynt! God bedring til dine gutter, og fin dag til deg:)

balbinus sa...

Hvor ser det hyggeligt ud !!! Må se at få købt mig nogle hyasinter, de dufter også så godt. God bedring til patienterne :)

Caroline sa...

Deilig å ha litt tid for seg selv til å sullle og ordne på morgenkvisten. Det er noe spesielt med de mørke morgenene nå mot jul. Så nydelig du pynter og ordner. Liker bloggen din veldig godt!

Fru Fjeldhammer sa...

deilig med tid til seg selv.. jeg lærer aldri og legger meg altfor sent!

Gos bedring til mann og barn!
Her i huset er det barna som er syke!
klem

RugdeLykke❤ sa...

♥S å omtenksom du er som tenner lys for at de som haster på vei til jobb skal få noe koselig å se :) Masse gooood bedring til dine, veeeelig koselig dere har det!!

Anonym sa...

Så stemningsfullt Siljemor!!!
Jeg måtte melde pass på trening i dag.. traumatisk "sutteslutt" for Hedvig. Hun ble livredd for "suttefeen" og endte under dyna si.. skrekkslagen.. MOr måtte legge seg og trygge.. I morgen er alt bra igjen.
Klem fra snuppa di..

Janne sa...

Det er en av de første tingene jeg gjør om morgen... Tenne aaaaaalle levende lys her og der, det er jo det som er kosen når det er sååå mørkt ute både morgen og kveld :-)

Ønsker deg en god helg kjære Silje.. Og håper alle i heimen blir firskmeldt!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...