søndag 27. november 2011

Så tenner vi ett lys...


Så tenner vi ett lys ikveld,
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv,
og oss som er tilstede.
Så tenner vi ett lys ikveld,
vi tenner det for
glede




Adventstaken er tent, stua er adventspyntet og mor er dødstrøtt!
Milde måne for en uke! En skikkelig høydare med tur til Polen, men siden har jeg følt meg spist, tygdt på og spyttet ut igjen. Akkurat nå kjenner jeg hva lite søvn kan gjøre med en.

Igår kveld stod jeg med hodet i alle julepappeskene i kjelleren. Jeg innså at jeg hadde gått på en smell. Her var det mye rot og lite på stell. Adventstaken fra ifjor fant jeg riktig nok, men hvor i alle dager hadde jeg gjort av tallene? Jaja, med unntak av lillebror kan alle i huset telle til fire, så vi skal vel klare å tenne riktig antall lys hver uke -selv uten tall på lysene!


Nå er det en skikkelig nærvepirrende fotballrunde, og her i huset zappes det jevnt mellom Ålesund-Brann og Sarpsborg-ODD! For min del ser det ikke akkurat lyst ut for øyeblikket...

Etter kampen skal vi en tur til gode venner og nyte middag og et glass vin eller to. Det skal bli godt!


Håper dere alle har hatt en fin helg og en fin første søndag i advent!



2 kommentarer:

Bett. sa...

Bare en liten heads up - kan se ut som om vennebyen har festet seg på gjerdet i headeren din ;)

God førsteadvent!

Unknown sa...

Oi, ser man det... Det var jo litt snodig! Jeg får se om jeg kan trylle den bort! :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...