onsdag 30. juni 2010

5000?


Er dette dagen da hjertero.com runder 5000 besøkende, mon tro?

Det er uansett en gledens dag! Det er ingenting sett med en bloggers øyne, men for meg er det stort! Det er utrolig hyggelig at så mange ønsker å følge hjertero.com. Alle de koselige kommentarene dere legger igjen, jeg leser dem med et stort smil om munnen! Jeg blir smigret og så glad!  
Tusen takk!




Vi har våre siste dager her i huset til min far. Heldigvis. Nå gleder vi oss til endelig å flytte inn i egen bolig igjen. Mens vi har bodd her har jeg pimpet noen av blomsterpottene hans. Blå, gule, røde og grønne i skjønn forening, alle farger, alle fasonger. Julepotten blir gjerne stående til lang uti juli i mangel av ander gode alternativer... Nei, noe måtte gjøres!

Blomsterpotten over fant jeg innerst i skapet. Den var ikke særlig pen og hadde mange flekker. Nå har den fått en makeover og blir nok hyppig brukt i fremtiden!

Siden jeg, som vanlig, ikke huske før-bildene av de andre, får det bli med denne potten:

Før:


Etter:



-Så jeg måtte til med sinksprayen igjen! Har blitt sååå glad i denne sprayflasken! Funker på (nesten) alt! Her er et eksempel på en liten keramikkskål som hadde sett bedre dager -og kanskje ikke fått den behandlingen den har fortjent. I utgangspunktet en fin liten sak, men nå med mange stygge flekker og sår. Kanskje er det egentlig ikke noen blomsterpotte, men den har blitt brukt som det og har fått skader deretter.




Jeg  nappet den heller stusselige basilikum-planten min ut fra drivhuset fordi potten så litt trist ut uten noe oppi. Den ble kanskje ikke stort bedre nå, haha, men bildet fikk hvertfall litt friskere farger!

Vi er "off to the house"!! Male male male! Skal huske kameraet idag og ta noen bilder!

Håper dere alle får en SUPERONSDAG!


2 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Gratulerer med mange besøkende!! Er jo ikke så rart så fin blogg som du har :d gleder meg til dere flytter inn og vi får se fler bilder for huset ditt virker kjempe fint!

Ønsker deg en fin dag!

Klem Madelén

Anonym sa...

Hei Silje!

Du har en herlig blogg, og jeg er blitt
avhengig. Mååååååå innom i allefall
en gang om dagen;)

Stå på med malingen. Må være deilig
å snart komme i hus. Dere er superflinke,
for et team!

Klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...