torsdag 17. juni 2010

Ferdig flislagt!


Badet er ferdig flislagt, 
og nå gjenstår tak, ny verandadør og montering av baderomsmøbler og VVS-utstyr.




Jeg har mildt sagt vært veldig spent på hvordan resultatet ville bli... -Og spenningen har blitt erstattet med ekstase! Det er ikke alltid like lett å stå der i flisebutikken og se for seg hvordan det vil bli, men det ble akkurat slik jeg hadde håpet -om ikke enda bedre!






Flisene er enkle med passende kontraster: Rene, hvite og blanke fliser på veggen. På gulvet har vi grove, lysegrå fliser på 30x60 med ru overflate (veldig greit for barn med tanke på glatte baderomsgulv!). Dusjen har har fått hvite 30x60 fliser på veggen og mosaikk på gulvet, og jeg syntes kombinasjonen har blitt bra! Flisleggeren hadde gjort en fiffig vri med å legge gulvflisen på toppen av "toalettkassen".




Nå er jeg veldig spent på hvorden det blir når vi får inn servantskapet som jeg har pusset, vasket grundig, grunnet, malt 2 strøk med Lady 40 samt lakkert topplaten på. Syntes det ble veldig fint! -Så var det montering av servanten, da... Den øverste skuffen må nok bort. -Ikke noe problem, jeg har planer for den også...




Nå går jeg ut i sommerferie, så det blir lange dager med mye maling og jeg øyner et håp om at vi kan begynne så smått og flytte inn neste uke...

Ønsker dere en fortryllende torsdag!


9 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

God morgen!

Det ble rå lekkert!!! Nydelige fliser og flotte kombinasjoner :)

Veldig smart å ha 30*60 i dusjen, det skapte fin kontrast i rommet!

Gleder meg til å se det helt ferdig!

Ha en strålende dag ;o)

Klem Janne ♥

Janne sa...

SÅ fint det så ut Silje!!!!!
Jeg er 110% overbevist om at ikke du kommer til å gå i noen stilfelle!!!

Klemmer

Therese sa...

Hei hei snuppemor. Å, så lekkert Silje. Du er utrolig flink og kreativ altså. Må lære av deg. Må le litt av innlegget under. Du skriver så herlig.

ØNSKER DEG OG DINE EN HERLIG HELG. OG DU......Ta deg litt fri innimellom da, så du ikke blir alt for sliten når du endelig flytter inn. STOR KLEM TIL DEG .

Anonym sa...

Nydelig bad.. jeg gleder meg til å komme og gå på do!!
Heidi

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fint som det blir! de flisene dere har i dusjen på gulvet, har vi i en stripe opp på veggen i dusjen vår også:)

Kjempefint blir det.

og servantskapet deres blir jo så fint!! Gleder meg til å se det helt ferdig!

Ønsker deg en fin helg
Klem Janne Merethe

Elisabet sa...

Hei!
Så fint det blei! :) Nå ser eg at eg angrer litt på at eg var ekstremt klar for å bli ferdi med valget av alt innvendig i vårt hus den dagen VI skulle velge fliser på badet..Resultatet der ble ganske tradisjonelt..;) jaja, uansett, gleder meg til å komme på besøk når alt er ferdi!!:)
KLEM til deg!

Jannes lille sted sa...

Kos deg med maling i morgen:-)

Ja huset vårt er ganske synlig om dagen! Men det hjelper seg. Kan jeg spørre hvor dere bor henn? Blir jo litt nysgjerrig når du sier det er like i nærheten. Hehe:-)

Huset deres blir jo så fint nå! Gleder meg til å følge med videre!
Klem Janne Merethe

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så flott det blir! Og servantskapet var helt nydelig!
Koselig blogg du har, kommer gjerne innom igjen:)

Ha en fin helg!

Nina sa...

Så utrolig fint dere får det, Silje! Er flisene fra Modena? Isåfall tror jeg dere har samme fliser på veggene som vi har. :) Er kjempefornøyd! Ha en fin ferie, kanskje vi sees på Arøya i sommer?? Klem fra Nina, Even og Signe. :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...