søndag 6. juni 2010

Nok en hektisk helg overstått....


...og jeg kan gå sommeren i møte som båtfører
Det er bra, for jeg kan ikke forestille meg en sommer uten sjø og båtliv!




Jeg gikk glipp av det fine været, men med grilling i solen etter bestått eksamen og en særdeles glad sønn som etter et avkjølende, deilig bad, sovnet med en gang han traff puten, er det (nesten) glemt at jeg satt inne i et klamt kurslokale hele helgen.

På grillen hadde vi urte- og basilikummarinert laks og grønnsaksposer.
Nam nam!




Håper dere har hatt en fin helg og ønsker dere en fin sommeruke!

 

9 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Gratulerer som båtfører!! Alltid herlig å være på vannet i sommermånedene.
Den middagen så herlig ut!

Klem Madelén

Hvit Villa sa...

Så kjekt! Jeg må jammen få tatt den prøven jeg også! Middagen så nydelig ut, og hva er vel bedre enn barn sov sovner godt? :-)

Unknown sa...

Å, dette så godt ut! Gratulerer med vel overstått båtførerprøve. Lurt å ta den nå! Det har vel blitt obligatorisk, så da blir det vel bare dyrere og dyrere med årene tenker jeg. Båtlivet er herlig!

Håper du får en strålende uke. :)

bente sa...

herlighet for en herlig gutt Lyder e!!fantastisk bilde!og grattis me båtførerprøven!!
gleder meg såå til å treffe dere i sommer!
god klem til dere alle 3

Jannes lille sted sa...

Hei og gratulerer så masse!
Herlig bilde av en herlig gutt:)
Klem JM

salige lavendel sa...

Flott bilde av gutten din =) Elsker grillet laks!

Janne sa...

Gratulerer med bestått bestått båtførerprøve!!
Og var derfor det var så stille i Sverige i går, da de
gikk i tog i Oslo, haha

Jannes lille sted sa...

titter innom for å si at jeg har en utfordring til deg inne hos meg hvis du har lyst
Klem fra meg og ønsker om en fin kveld

FruLisa sa...

Hmmm...er det Lano-ungen? Kjempesøt liten kar:-)

Klem, Lisa

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...