onsdag 9. juni 2010

Det fliser seg!


Jeg har en snill nabo som har ordnet bestilling på et par servanter. Da kan jeg endelig, etter å ha surfet alle vvs-nettsider og til og med deponert på en, huke av det på listen -for både badet og gjestetoalettet!




Flisene har begynt å komme opp på veggene, og jeg liker det jeg ser! Det blir lyst og fint og jeg gleder meg sååå til å få ferdig servantskapet! Jeg blir vel møtt med latter når jeg drar det over dørstokken til badet, for jeg har fått inntrykk av at bransjefolkene ikke er superbegeistret for oss som ikke velger standardløsninger på innredning og vvs-artikler...




Ikveld bytter jeg mann med en venninne og drar på cupkamp med ham, mens hun og min mann er hjemme og ser til barna! Good deal!


Ønsker dere alle en herlig midtukekveld!

3 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

Det kommer til å bli bra :)

Gleder meg til å se servantskapet :)

Nydelige knotter i forrige innlegg ♥ Me like! Idag åpner H&C her i Kr. Sand også.. lykke!!

Ha en strålende dag og kos deg på kamp!! Heia ODD!!

Klem :)

Jannes lille sted sa...

Så fint det blir da! Tenker det blir så bra når det blir ferdig! og heldige deg som har en så snill nabo!
Gleder meg til å se skapet ferdig!

Og kos deg masse på kamp!

Ønsker deg en fin onsdag
Klem Janne Merethe

Linda sa...

Dette blir spennende! Gleder meg til å se bilder etter at servantskapet er montert

Ha det gøy på kampen :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...