tirsdag 1. juni 2010

Award!

Jeg er rørt, ydmyk og utrolig stolt av at jeg har fått min første award!
-Og ikke nok med det, men jeg fikk to på to dager!


Tusen takk til 

Cathrine med bloggen Cathrines Hjerterom
og 
Therese med bloggen Min hverdag på landet

   

 

Med den ene awarden fulgte en utfordring og her er 7 fakta om meg:

  1. Jeg ler ofte og høyt!
  2. Jeg har bodd i USA og Australia.
  3. Min favorittmat er sushi og tapas.
  4. Jeg er desverre lett stresset altfor ofte...
  5. Jeg forlegger VISA-kortet mitt minst èn gang i uken (helt håpløst...)
  6. Jeg er opptatt av et godt og sunt kosthold, og blir oppriktig lei meg når jeg ser ekstremt overvektige barn som skyldes feilernæring fra foreldre.
  7. Jeg er god på å mobilisere! (Den, og nr.1, kom fra mannen, men jeg må si meg enig i påstandene...) 

 

Siden det er min første award ønsker jeg å gi denne til innehaveren av den første bloggen jeg leste, og som jeg etterhvert begynte å følge, selv om jeg på den tiden ikke hadde blogg selv.

Så takk til

Silje med bloggen Silje-Sin

...for en koselig, innbydende og kreativ blogg som var en av inspirasjonskildene til at jeg selv begynte å blogge! Du har vel en million fra før av, men syntes det var riktig å gi denne til deg! (-Og siden du har hatt en million awarder med tilhørende utfordringer som denne skal du få slippe det!)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...