fredag 18. juni 2010

Vakker lysekrone





Denne er perfekt til trappen! Har lett etter en tilsvarende lenge, og syntes Lobelia hadde en god pris på denne lekre prismekronen! Som jeg  har nevnt før er noe det morsomste jeg vet å få pakke i posten, så jeg rakk nesten ikke å komme innenfor døren før jeg den var pakket opp...

Ettersom vi fremdeles bare låner bolig og ikke har et ferdig hus å henge denne i, måtte jeg tenke alternativt. Hva er vel bedre enn å henge den ute og få direkte sollys på de vakre prismene!




Nå gleder jeg meg virkelig til tapeten kommer på plass, trappen er malt, rosetten er montert og vi kan henge denne vakre saken så den kan kaste lys i det herlige trapperommet!




Her har vi ferie alle mann. Det blir nok ikke så mye ferie i år, da vi er ganske ivrig på å komme oss i hus, så får se hvor mye avslapning vi får tid til i slutten av ferien...

Ha en strålende helg alle sammen og takk for fine ord!
Det gjør meg sååå glad!

11 kommentarer:

Hanne Mette sa...

For en utrolig lekker lysekrone og ikke minst nydelige bilder. Vi har lysekrone på kjøkkenet og om morgene når ungene spiser frokost skinner solen rett inn på den og hvis vi gir den et lite dytt så danser tusen små soler rundt i rommet. Magisk! Takk for koselig hilsen inne hos meg. Sånt setter jeg pris på. Vil gjerne følge bloggen din videre. :) Klem fra Hanne Mette

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefin! Må RETT inn der og kike!
God helg!
Klem frå meg!
Elin
♥ ♥ ♥

FruLisa sa...

OI OI OI - den var lekkersmekker!Håper vi får plass til en lysekrone på Lunheim, må kanskje bearbeide Husbonden bittelittegran først:-)

Ha en fin kveld med lysekrona di

-lisa

mammahaaland sa...

Lekker!
Go Helg og fin ferie til dere;)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig flott lysekrone! Virkelig vakker!
God helg til deg og dine!
Klem Elizabet

Siljes Hobbyrom sa...

Så fin! Og nydelige bilder du har tatt av den!

Ha en fin helg :)

Hvit Villa sa...

Godt kjøp! Så fint badet blir, vi har helt like fliser ;-) Rent og deilig! Ha en fin helg.

Marianne With Nor sa...

Åh for en VAKKER lysekrone!!!!!!! Gleder meg til å se den på plassen sin:) Badet blir jo bare rålekkert. Heldiggris altså!!!!

Redigeringsprogram ja, du kan jo laste ned Photoscape gratis?

Ha en fin lørdagskveld.

Klem Marianne

Anonym sa...

Den var nydelig:)
Ha en fin lørdagskveld!

Klem, Merete...

Tove `blogg verden sa...

Nydelig lyskrone!! Den blir nok lekker i trappe oppgangen ja : )spennende!!
ha en fin kveld
klem Tove

Anonym sa...

Den var jo smashing....den blir nok knalltøff til den flotte tapeten:) Gleder meg til å se!!! Håper det går bra med dere....lykke til med siste finpuss i drømmehuset!!! Stor klem fra oss tre i Morvikbotn:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...