fredag 11. juni 2010

Utfordring

 Jeg har fått en utfordring
fra Janne med den herlige bloggen Jannes lille sted

Utfordringen går ut på å skrive 6 positive ting om meg selv og legge ved et bilde av seg som jeg er fornøyd med...
  1. Jeg er positiv og er stort sett blid og fornøyd!
  2. Jeg er utadvendt og har nesten alltid noe på hjertet (det er muligens en av mine negative egenskaper også, for jeg kan kanskje ta litt plass... Til gjengjeld er jeg lett å komme i kontakt med da!)
  3. Jeg er engasjert og gir sjeldent blaffen.
  4. Jeg er lite selvhøytidelig og har en tendens til å være den som blir bøllet med på jobb (Jeg tar det som et komplient at folk føler at de kan tulle med meg, og ja, jeg tar igjen!)
  5. Jeg er en god mor! -Ja, for det er jeg nemlig!
  6. Jeg er en god vert! -Og jeg gleder meg SÅ til å kunne invitere venner på god mat og drikke i eget hjem igjen!!

Så var det bildet da...




Jeg valgte egentlig ikke dette bildet fordi jeg er så fornøyd med det, men jeg syntes det passet siden båten har kommet på vannet, båtførerkurset er gjennomført og bestått, ferien starter neste uke og jeg gleder meg stort til sjø og båtliv igjen!


Ellers strutter Pelargoniene mine av lykke og de begynner å bli riktig så fine!




Til min store forskrekkelse oppdagen jeg at familien Lus hadde tatt tilhold i knoppene på rosene mine!! Da var det frem med bøtte, vann og grønnsåpe og etter en iherdig innsats med "avlusning" slapp de taket og rosene er igjen lusfrie! Får håpe det varer...




I helgen skal Lyder igjen på en liten feriekoloni hos mormor, mannen jobber og det betyr at jeg skal drive døgnkontinuerlig malingsarbeid på huset! Tro det eller ei, men jeg gleder meg! P3 på Tivoli'n og arbeid som viser fremgang og for hvert strøk gir meg en følelse av å nærme meg innflytning....  
HERLIG!

...men først en aldri så liten grillfest med kollegaer. Det er vel undt!


Ønsker dere en herlig junihelg -med eller uten maling!


    5 kommentarer:

    Hvit Villa sa...

    Herlig bilde! Gleder meg til sommer og båtliv jeg også :-) Pelargoniane dine er vakre, vakre, vakre. Får håpe lusekuren holder sommeren over. Klem til deg og god helg!

    Anonym sa...

    Du er så skjønn, Silje! Snill, blid og engasjert! Var det noen som sa duracellkanin?! Hi hi;)Det er så vi andre vanlige dødelige får dårlig samvittighet.

    Klem Anja

    Jannes lille sted sa...

    Så koselig at du ville ta utfordringen! og kjempefint bilde av deg!!

    Ha en fortsatt fin helg
    Klem Janne Merethe

    mammahaaland sa...

    Hei på deg;)
    Det er så gøy å følge med på huset deres, gleder meg så til å se det når det blir ferdig;)
    Jeg tror vi spilte fotball sammen da vi var litt yngre, kan det stemme, på Herkules? Jeg er 81 modell.. Uansett, det jeg kan huske fra deg, kan faktisk stemme ganske godt overens med det du selv beskriver.. Så da har vel du fått gjort masse i huset i helga du da?
    Håper uka blir fin og god ferie til dere;)
    Monica

    Sandblåsingsarbeid sa...

    Great slideshow of flowers

    Legg inn en kommentar

    Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...