mandag 27. juni 2011

Dagens prosjekt...


...bilder til barnerom!

Jeg har vært i en av byens bruktbutikker og kjøpt en søt Ole Brum-bok og diverse små rammer. Planen er å male rammene og klippe ut bilder fra boken og ramme dem inn.

Jeg tror det kan bli koselig vegg-dekorasjon på Lyders rom!




Jeg benytter anledingen til å informere om at vi nærmer oss ferietid med stormskritt...
Det vil derfor bli litt mindre aktivitet her på siden, noe jeg regner med at de fleste har forståelse for :) 
Det blir kanskje ikke fullstendig tørke, men juli vil nok ikke by på de helt store prosjektene.


God mandag!


Anja: kan du sende meg nr ditt? :)

7 kommentarer:

Sybell Agathe sa...

Hei! Oppdaget bloggen din akkurat! For en flott blogg! :) elsker spisebordet ditt og stolene! Lekre! Legger deg til i blogglisten min, tror jeg kommer til å like meg her inne. :)

Ha en fin mandag!

Unknown sa...

Kommer til og bli knallfint ♥
Er så herlige de gamle tegningene fra Ole Brum, og han er jo verdens herligste bjørn;)

Blir nok mye mindre blogging fra denne kanten noen uker fremover og ja, deilige ferietiden!!

Klem Line

Unknown sa...

Koselig:)

Heims lille verdenshjørne sa...

Det blir nok noen koselige barnebilder! Du må ha en kjempefin ferie:D

Christine C sa...

De klassiske illustrasjonene er så flotte - det må jo bare bli kjempekoselig på et barnrom :-)
Håper du koser deg på ferie!

Anonym sa...

Kjempesøte bilder, Silje! Sender deg mail;)

anja

Katrine sa...

Så søte bilder, det var smart :o)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...