onsdag 22. juni 2011

Mikkels dåp - del 3



Sort/hvitt bilder av dåpsbarnet og roser og brudeslør var gjennomgående pynt i huset.


 



Jeg hadde festet bilder med klyper på trollhassel blant annet på hjørnebordet i stuen og på gavebordet.

Til og med gjestetoalettet ble pyntet med blomster og bilder.


 


Dette har minnet meg på at jeg må sette meg ned med pc og ekstern harddisk og sortere bilder! Jeg tar jo masse bilder, og det er jo vel og bra, men hva er vitsen med å ta mange fine bilder når de forblir liggende i  elektroniske mapper på pc'en..?

Nei, det er på tide å sortere og fremkalle bilder og fylle opp de gode, gamle albumene!  


 



Håper du har hatt en fin dag!



2 kommentarer:

Bakketun sa...

Så fine bilder fra dåpen til Mikkel. Nydelig pyntet og den fiskesuppen så utrolig god ut!

Klem, Christel

Anonym sa...

Kjempefint, Silje!! Gjennomført og veldig koselig.

klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...