tirsdag 21. juni 2011

Mikkels dåp - del 2


Selv om vi ikke var så mange gjester, måtte vi jo ha litt utvalg i kaker.
Alle forsynte seg godt, men vi sitter igjen med endel rester...

-Da er det jo fint at jeg får søte mamser med søte bebiser på dåpskakerestelunsj idag!




Jeg bakte sjokolademuffins (som jeg ser at jeg ikke har klart å ta ett eneste skarpt bilde av -må lære meg å skru opp lukker'n...). Ellers hadde vi "verdens beste", oldemors spesial, ostekake og dåpskake i marsipan.

En lett blandings og noe for enhver smak.




Det var en ivrig storebror som hadde ventet mer enn lenge nok på at kakebordet skulle åpnes...

Gleden var derfor stor da startskuddet gikk!





Vi har kjøleskapet fylt til randen og spiste vel kake til "dessert" til alle måltidene igår...

Jaja, det er vel ikke badetemperatur helt enda, vel... -så nam nam!




Takk til kakebakerne våre!


Nå skal jeg svinge meg en runde med moppen før huset blir fullt av bebiser!


Ha en fin dag!



4 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Nam nam!
Kaker er godt, og til dåp skal det være overflod av kaker. Jeg gjorde det samme og hadde babygruppe dagen etterpå:)
Vi var 20 personer, og hadde 10 kaker! Snakk om kakebakende og -spisende familie!

Så deilig muffinsene seg ut! Herlig!
Ha en fortsatt fin dag! Kos deg med de andre jentene og bebisene. Klem

Unknown sa...

For et herlig bord du dekket ♥
Og for noen deilige kaker!!
Nå fikk jeg veeeeeldig lyst på masse kaker kjenner jeg, hihi;)
Så kos med gjester til restekakespising da, tipper restene forsvinner fort da;))

Kos dere!

Klem Line

Jannes lille sted sa...

Hei Silje :)
Gratulerer så masse med vel overstått dåp. NYdelige bilder fra dåpen, og så masse deilige kaker da!

Ha en fin uke
Klemmer Janne Merethe

Unknown sa...

Det var ett nydelig kakebord både for øye og gane.
Det er bra man ikke har slike begivenheter for ofte, hos oss blir det og endel rester etter slike "kakegilder".
Ha en fin uke!
klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...