torsdag 2. juni 2011

Back on track!


Bloggen er tilbake til normalen igjen!
-Så nå er det bare å legge igjen mange hyggelige kommentarer, hihi!
Lyder har dratt på gården med mamma slik at vi kan få jobbet litt på huset disse dagene. Med Kr. himmelfartsdag idag og planleggingsdag i barnehagen imorgen hadde det ikke blitt mye tid til snekring med en toåring hjemme. Nå kooooser han seg på tunet i hjertet av Telemark, og vi er effektive her hjemme. Vinn vinn!




Jeg malte den nyinnkjøpte sengen til Lyder igår, så kanskje han kan komme hjem til ny seng -og om jeg er ekstra flink: Nytt rom! Jeg har bare ventet på å få inn en stor seng slik at jeg kan begynne å henge ting opp på veggene på barnerommet. Nå er Lyder stor nok til å være på rommet og leke også, så de skal bli godt å få flyttet litt av lekene ut fra stuene og opp på rommet hans!

Vi har ryddet på roterommet idag -det som med tid og stund skal bli Mikkels rom. Nå skal alt som står på kontoret opp dit slik at vi kan få lagt nye vegger og nytt gulv der. Jeg fant en kasse med gamle interiørblader, så nå gleder jeg meg til å bla gjennom disse ikveld!


Ønsker dere alle en god Kristi himmelfartsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi, endelig i orden;)

Gleder meg til å se bilder av det nye rommet hans! Stå på, og hils mannen.

Klem Anja

Unknown sa...

Yes! Endelig får jeg kommentert hos deg igjen, hyggelig;))
Så deilig med litt "fritid" til og gjøre litt av det som trengs i og på huset da, det er alltid kjekt! Og lille Lyder koser seg nok glugg ihjel på gården til mormor ♥
Er godt når de blir så store at de kan begynne og være litt på rommet og leke, det har de veldig godt av... min eldste har alltid likt og pussle og styre på rommet sitt (nå er han ungdom da, så nå ser vi ham aldri...), meds lillesøsteren er slik som skulle dra alle lekene sine ned i stuen og være rundt oss hele tiden... litt slitsomt til tider;)) (hun er "ungdom" hun og nå, så ser ikke henne heller...)

Kos dere og nyt disse fridagene;)

Klem line

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...