onsdag 8. juni 2011

Kontoret er ikke hvitt...


... men grått!

Den så dere ikke komme, moahaha! 
Det er den samme fargen som  på gjestetoalettet, og vi er veldig fornøyd med den.

For å ikke ha altfor mange gråfarger, ønsket vi en farge som var tilnærmet lik den vi har malt med i trappen. Noen av dere har etterspurt hva fargen heter. Det er Lady vegg 10 blandet med Jotun Multicolor. Kode S2500-N. Jeg vet ikke om fargen har noe annet navn, men det er hvertfall det som står på malingspannet.




Det er helt utrolig hvor rotete det blir når vi holder på med slike prosjekter. Vi klarer aldri å rydde underveis, så tilslutt må vi tråkke over verktøy og rot i hele rommet -og jeg ender opp med å grise maling på alt mulig... ;)

Den ikke så lekre men fantastisk praktiske IKEA Expedit hyllen orket vi ikke bære ut, så den står der midt i rommet og er i veien stort sett hele tiden. Flott det.




Jeg var på grillfest med jobben igår og er trøtt som en dupp idag...


God natt :)


7 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fin farge :) flinke er dere :)

Unknown sa...

Kjempefint med grått ♥
Vi har det i gangen oppe og jeg er kjempefornøyd;)
Så flinke dere er og styre på;))

Ha en fin morgendag!
Forhåpentligvis litt mer uthvilt;)

Klem Line

mywoolyadventure sa...

Så flott fargen den syntes jeg passet veldig bra:) Kjenner meg igjen med det rotet, Vi har holdt på å pusse opp siden samboeren min kjøpte huset for 4 1/2år siden, og fortsatt står det tre rom som er fulle av verktøy og spann med maling, rom som vi har tatt en pause fra i sommer siden vi holder på ute med kledningen på huset. Skal være så glad når vi er ferdig med alt sammen:)

Unknown sa...

Fin farge & flott blogg du har ;o)))

Ha en fin dag ;O)
STOR klem Elisabeth ;o)

Bettum Villa sa...

Kjempe fin farge!! Nesten lik den jeg skal male lille gangen med (S3000-N). Håper på like fint resultat som deg ;).

Ønsker deg en flott regnfull dag.
Klem Madelén

Hasigamas mamma sa...

Fin farge! Og fin boks i hylla! Du får pleie kroppen og legge deg tidlig i dag, da :)
Og ha ei fin helg!§
klem
Lise

Anonym sa...

Hei:)
Syntes gulvet dere har valgt på kontoret var kjempefint. Skal legge nytt gulv i sommerhuset vårt og er usikre på hva vi skal velge. Er det parkett eller laminat? I såfall, hva heter gulvet og hvilken leverandør?
Mvh Milie.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...