fredag 3. juni 2011

Tomt kontor...


...klar for oppbygging!

Alt er klart for at kontoret/ gjesterommet/ hobbyrommet skal få seg en ansiktsløftning!
Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal kalle det, men bør vel bestemme meg for et av alternativene...

Vinduet er på plass og veggen er isolert. Dere husker kanskje at matvarene vi hadde lagret her inne til jul faktisk frøys. Broder'n, som sov her i julen, husker det hvertfall godt... ;)
Vi får satse på at den tid er forbi nå!




Nå er det opp med panelplater på veggene og nytt gulv. Det skal bli fint! Noe som ikke er fullt så fint er roterommet oppe. Det har, om mulig, blitt enda mer rotete etter at vi igår heiv inn alt rotet som stod på dette rommet. Vel, bedre med ett enn to roterom i huset! Vi skal legge det samme gulvet her som vi har på det lille gjestetoalettet vårt. Skal vise dere bilder derfra imorgen. Ser forresten at det var enda godt at jeg fikk malt krakken hvit før vi begynte her inne...




Jeg har sendt mannen og pappa til Tønsberg for å kjøpe hagemøbler. Stakkars, de kjører og kjører for å hente elt mulig rart som jeg finner på finn.no, haha. -Men hagemøbler må vi ha og jeg har hvrtfall vært fornuftig og funnet fine brukte møbler som er mer enn godt nok for nå!

Mikkel er i dyp søvn i vognen på verandaen, så jeg skal male litt før han våkner...


Ønsker dere en herlig, solfyllt og varm fredag!


2 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

Herlig aa være i gang vil jeg tro :) rommet ser jo lyst og fint ut!!! hihi, ja det var bra at krakken var blitt hvit :)

Supert med slike som kjører og henter møbler - eksrta stas naar det er slike finn-kupp!

God helg til deg og dine!

klem/lisa

urban Territory sa...

Dette værelset - kontoret - kan bli ganske fint!

Pass på så du ikke gjør det helt hvitt, blodfattig og småfrossent, men lager en lun atmosfære man faktisk ønsker å oppholde seg i!

Det løses lett med et par triks.

Nå kan du lure på hva de er :-)

God helg i solen!

U.T.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...