fredag 17. juni 2011

Lunsjtid


Idag er det skikkelig grått.

Vi har planer om å ha langbord på terrassen i dåpen og har satset (nesten) alle kortene på det,
så nå håper jeg at meteorologene kan komme med gode nyheter...

Jeg har vært på frokost hos snuppa idag, etterfulgt av en kjapp og effektiv shoppingrunde. Jeg fikk faktisk tak i alt jeg skulle + litt til -selvfølgelig. -Og så gjorde jeg et kjempekupp på Home and Cottage! Skal vise dere senere... 

Nå tar jeg meg en matbit og en pust i bakken før dagens ryddemaraton blåses igang!




I dagens gråvær mimrer jeg tilbake til gårsdagens male-lunsj: solskinnsbolle og iskaffe fra Starbucks. Si meg, er det bare jeg som ikke har fått med meg at Meny selger iskaffe fra Starbucks??? Trodde ikke mine egne øyne da jeg oppdaget denne lekkerbisken stå og skinne mot meg i kjølehyllen... Me like!

Jeg er forresten ferdig med skrivepulten som jeg nevnte igår. 3 strøk maling, nye knotter og VIPS! -Ett stykk nytt møbel! Nå må bare mannen få listet ferdig så jeg kan begynne å møblere kontoret...


Jeg ønsker dere alle en fin fredag og en riktig god helg!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg krysser fingre og tær for at været blir bedre slik at dere får feiret ute;) Her hos oss har Rema også iskaffen fra Starbucks, og jeg tenker på deg hver gang jeg ser den..

Lillemann har fått vaksine i dag, og det var helt grusomt! Han var helt utrøstelig stakkars. Uff, det er ikke noe gøy.

Ha en god helg, og lykke til med alle forberedelsene.

Klem Anja

Supersnuppa sa...

Prix har den også:)

Lykke til med dåpen!
Plutselig slår været om, det gjorde det da vi hadde dåp. Det ble den eneste dagen uten regn på ukesvis.

Ha ei flott helg!
klem

Janne sa...

Har sett de iskaffene både på Rema1000 og Rimi også :-)

God helg til dere og lykke til med dåpen!

Bettum Villa sa...

Spar har også den kaffen (og narvesen). Kjøper den til min kjøre nesten hver butikktur, han er hekta! ;P
Ønsker deg en flott helg!
Klem Madelén

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...