lørdag 18. juni 2011

Skrivepult - før og etter!


Skrivepulten er ferdig!




Den så ikke så veldig lekker ut på torsdag: En herlig blanding av lakkert finèr og tre.




Nå ser det litt freshere ut!

Den har blitt pusset med sandpapir, vasket godt med grønnsåpe og salmiakk, malt to strøk med heftgrunn og ett strøk med Lady 40. Med grønne knoter fra Home and Cottage ble den riktig så fin!





Kontoret mangler litt maling rundt vinduene, samt ett strøk i tak og på taklister,
men det må nok vente til dåpen imorgen gitt ;)

Rosene har jeg lagret der i natt og er til borddekorasjonen til dåpsbordet imorgen.


God lørdag!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Moro å se, Guttungen har nemlig en helt lik en på rommet sitt. Den skal byttes ut når ryggen min tilsier at jeg kan bære etpar skrivepulter opp og ned trappa. Denne skal pusses opp og havne i mitt hobbyrom. Så, takk for inspirasjon. ;-)

Unknown sa...

Så flott den ble!
Helt utrolig hvordan hvitmaling kan gjøre gråstein om til gull altså ♥
Jeg har noen store "kolosser" av noen stuemøbler som vi kjøpte på IKEA for 8 år siden, de er i bøkefineèr... IKKE fine!
Men har ingen mulighet for og bytte de ut nå, så jeg vurderer sterkt om jeg skal male de hvite...?
Men de er jo så glatte disse finerplatene, så jeg er redd ikke malingen vil sitte??

Ha en fin kveld!

Klem Line

Anonym sa...

Så flott den ble! Utrolig! :) Lykke til med barnedåpen! Kjekke blogg! klms I :)

Gårdejerinden sa...

Sikke en dejlig blog du har. Er glad for jeg har fundet vej hertil..
God aften

Christine C sa...

Kjempefint sluttresultat! Er på jakt etter et liknende skrivebord til datteren min, og når jeg ser bildene dine, blir jeg virkelig inspirert til å trappe opp jakten :-))
Ha en fin kveld videre.

Sitrende sa...

Kjempefin! Liker særlikg godt knottene - godt valg ;)

Anonym sa...

Den ble veldig fin, Silje! Ønsker dere en flott dag med barnedåp og det hele;) Håper været blir greit slik at dere kan være ute som planlagt.

Klem Anja

MissMette sa...

Dette ble kjempefint ♥ Silje...
... og så flotte bilder du har
tatt :) Likte såååå godt de søte
grønne knottene du har satt på ♥
Gratulerer med dåpen, håper dere
har en kjempeflott dag ♥ Klem fra
Mette :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...